خانه / ft / آدینه به فرتک

آدینه به فرتک

دوستان خوب فرتک سلام
بدون مقدمه بریم سر اصل مطلب.
قصد داریم جمعه های هر هفته، رأس ساعت ۲۰، یه مطلب خوب و مفید تحت عنوان «آدینه به فرتک» (Fartech Friday) ارائه کنیم. مطالبی در زمینه های مختلف از جمله تکنولوژی های روز دنیا، بازرایابی و فروش، SEO ، تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ و…

جالبه بدونید شیوه ای که داریم بکار می گیریم، خود به خود شیوه بهبود سئو سایت محسوب خواهد شد. اینکه مشتریان و حتی خود گوگل و سایر موتورهای جستجو بعد از مدتی متوجه میشن که ما هر هفته در یک روز و ساعت خاص مطلب درج می کنیم، باعث میشه هر هفته بعد از اون ساعت، به وبسایت ما سر بزنند.

امیدوارم بتوینم در جهت توسعه کسب و کار فردی و گروهی شما، قدم کوچکی برداریم.
شما هم می تونید موضوعات درخواستی خودتون رو به ما ارائه کنید تا کارشناسان ما در حوزه مربوطه برای موضوعات شما مطلب تهیه کنند.
همچنین می تونید مطالب خودتون رو برای ما ارسال کنید تا به اسم شما منتشر کنیم.

پس فراموش نکنید #جمعه_ها_ساعت_۲۰ منتظر #Fartech_Friday باشید.  

جمعه این هفته مصادف شده با روز بزرگداشت شاعر بزرگ قرن ۸، معروف به لسان الغیب، خواجه شمس‌الدین محمد بن بهاءالدّین حافظ شیرازی (زاده ح. ۷۲۷ (قمری) – درگذشته ۷۹۲ (قمری)) که دیوان وی بعنوان فال، نزد ما جایگاه خاصی دارد.

مژده ای دل که مسیحا نفسی می‌آید
که ز انفاس خوشش بوی کسی می‌آید

از غم هجر مکن ناله و فریاد که من
زده‌ام فالی و فریادرسی می‌آید

نوشته آدینه به فرتک اولین بار در وبلاگ فرتک. پدیدار شد.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

تبلیغات دهان به دهان به شیوه ی امروزی

سلام یه جمعه ی دیگه و یه آدینه با فرتک دیگه! این هفته میخوام باز هم قدم در پله پنجم مسیر راه اندازی کسب و کار آنلاین بذارم و بهتون بگم اینفلوئنسر مارکتینگ چیه و چطور میتونه به فروش شما کمک کنه؟ قبل از این که شروع کنیم باید بگم که در این مطلب هم با اونایی که میخوان اینفلوئنسر بشن و هم اونایی که میخوان اینفلوئنسری رو برای کارشون انتخاب کنن صحبت می کنیم! اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و به چه کسی اینفلوئنسر میگن؟ شاید هنوز هم توی خیابون ها و جاده ها تابلوهایی رو ببینیم که روی اونا عکس بازیگر یا چهره ی ورزشی مورد علاقه شما رو زده و در کنار عکس اون آدم معروف و مشهور هر تبلیغی که خواسته رو به شما نمایش داده،به این آدمای معروف و صاحب نفوذ بین مردم،اینفلوئنسر و به کل این نوع تبلیغات، اینلوئنسرمارکتینگ می گویند. این نوع بازاریابی مشابه بازاریابی دهان به دهان هست با این تفاوت که اونجا مستقیما به محصول اشاره میشد و اینجا غیر مستقیم،که این خودش باعث میشه که تاثیر بیشتری داشته باشه. امروزه مردم تا حد بسیار زیادی با اینترنت درگیر شدند و همیشه سرشون توی گوشی هاشون هست تا اینکه بخوان تابلوهای کنار خیا..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *