خانه / cf / آموزش محتوا سازی در اینستاگرام (بخش اول)

آموزش محتوا سازی در اینستاگرام (بخش اول)

محتوای با کیفیت در واقع یک ارزش برای مخاطبان است و به آنها دلیلی می دهد تا شما را دنبال کنند و یا از شما خرید کنند. بنابراین اگر بازاریابی محتوایی درستی در اینستاگرام خود اجرا نکنید، شانس موفقیت شما بسیار کم خواهد بود.در این مقاله به طور کامل می خواهم درباره محتوا سازی در اینستاگرام صحبت کنم و ایده هایی به شما بدهم تا بتوانید محتواهای بی نظیر تولید کنید.

اهمیت تولید محتوا و بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی

قبل از هر چیز بهتر است به ماهیت شبکه های اجتماعی نگاهی بیاندازیم. شبکه های اجتماعی فضایی برای ارتباط میان افراد است. در شبکه های اجتماعی بیزینس و کسب و کارها جایی ندارند و اساس کار این فضاهای اینترنتی بر مبنای روابط میان افراد است.اما می بینیم که کسب و کارهای اینترنتی و بیزینس ها در همه شبکه های اجتماعی حضور دارند.

کاربران در شبکه های اجتماعی عضو می شوند تا با دوستان و نزدیکان خود رابطه بیشتری داشته باشند اما چه چیزی سبب می شود که آنها بیزینس ها و کسب و کارهای اینترنتی را نیز دنبال کنند؟ پاسخ محتواست.در واقع محتوا یک ارزش به کاربر هدیه می دهد و سبب می شود که کاربر به این کسب و کار علاقه نشان دهد و آن را در شبکه های مختلف دنبال کند.بنابراین محتوا عاملی است که سبب می شود مخاطبان و یا به عبارتی مشتریان بالقوه شما به دنبال شما بیایند و جذب شما بشوند.(مقالات تولید محتوا کدفرند)

نحوه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

نحوه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مختلف با یکدیگر تفاوت دارد، چرا که هر شبکه اجتماعی هویت مخصوص به خود را دارد و محتوا سازی و بازاریابی محتوایی باید با توجه به هویت آن شبکه اجتماعی صورت بگیرد.به عنوان مثال لینکدین، شبکه اجتماعی حرفه ای ها و متخصص ها می باشد. فرض کنید روش شما برای محتوا سازی در اینستاگرام با روش شما برای تولید محتوا در لینکدین یکسان باشد! این موضوع بسیار ضربه بدی به برند شما می زند!

زیرا هویت لینکدین، ارتباط حرفه ای میان افراد متخصص است و هویت اینستاگرام، سرگرمی و تفریح و لذت بردن است و باید برای هر کدام، محتواهای مختلفی تولید کنید و به اشتراک بگذارید.بنابراین قبل از بازاریابی و تولید محتوا حتما باید توجه کنید که نحوه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مختلف به هویت آن شبکه اجتماعی بستگی دارد.

بنابراین اگر بخواهم به طور خلاصه بگویم ؛

  • در لینکدین، محتوای تخصصی و حرفه ای مخصوص کسب و کار و بیزینس منتشر می شود.
  • در اینستاگرام، محتوای فان با هدف سرگرمی و تفریح و لذت بردن منتشر می شود.
  • در توییتر، محتوای انتقادی با هدف ویروسی شدن منتشر می شود.

همانطور که گفتیم، تولید محتوا و محتوا سازی در اینستاگرام باید با هدف سرگرمی و لذت بردن مخاطب صورت بگیرد.یکی از مشکلاتی که خیلی افراد هنگام محتوا سازی در اینستاگرام دارند، این است که ایده ای برای تولید محتوا ندارند و نمی دانند چه محتوایی مورد پسند کاربران واقع می شود!در قسمت دوم می خواهم چند اصل کلی تولید محتوا اینستاگرام را به شما بگویم تا با دید بازتری بتوانید نسبت به تولید محتوا اقدام کنید.

نوشته آموزش محتوا سازی در اینستاگرام (بخش اول) اولین بار در CodeFriend.ir پدیدار شد.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

JQuery چیست؟ چرا باید از آن استفاده کنیم

جی کوئری (jQuery) کتاب خانه ای سریع، کوچک و پر از ویژگی از زبان جاوا اسکریپت است و برنامه نویسی را بسیار ساده میکند. یادگیری کتاب خانه ای همچون jQuery(جی کوئری) بسیار ساده تر از یادگیری زبان جاوا اسکریپت است.در این مقاله می خواهیم با این موضوع که JQuery چیست؟ چرا باید از آن استفاده کنیم آشنا شویم. کد نویسی با زبان جاوا اسکریپت میتواند سخت باشد، با وجود اینکه این زبان باز هم نسبت به بعضی از زبان ها ساده تر است ولی همچنان یک زبان برنامه نویسی است و بعضی از مردم مانند از طراحان وب ، برنامه نویسی را سخت میدانند. مشکل بعدی این است که مرورگر های مختلف زبان جاوا اسکریپت را متفاوت میفهمند، در نتیجه برنامه ای که در مرورگری مانند کروم به راحتی اجرا میشود ممکن است در مرورگر اینترنت اکسپلورر ۹ قابل اجرا نباشد. در این صورت شما باید وقت و هزینه ی زیادی صرف کنید تا مطمئن شوید برنامه شما در همه ی مرورگر هایی که کاربران شما از آن استفاده میکنند به درستی کار میکند.(برای یادگیری جی‌کوئری می توانید از دوره جامع آموزش JQuery کدفرند استفاده کنید) اینجاست که کتاب خانه ی JQuery(جی کوئری) به کمک ما خواهد آم..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *